برقکار بلوار شهرزاد

نصب و تعمیر آیفون | خدمات برقی ساختمان | برقکار بلوار شهرزاد

 خدمات فنی و برقی با بالاترین کیفیت توسط تام سرویس

تلفن پشتیبانی و اعزام برقکار و تعمیرکار برق : 86045481

 

اگر برای خدمات برقی، فنی و تاسیسات ساختمان خود به دنبال نیروی متخصص برق کار و یا اعزام برقکار هستید می توانید با مجموعه ی تام سرویس در ارتباط باشید، این مجموعه خدمات مختلفی از جمله نصب و سرویس کولرهای آبی و گازی، خدمات مربوط به نصب لوستر و هالوژن، کابل کشی ساختمان، سیم کشی و برق کشی ساختمان و ... را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به مشتریان عزیز در سراسر تهران ارائه می دهد.

برقکار بلوار شهرزاد

 شرکت تام سـرویس، با ارائه ی خدمات متنوع توانسته است رضایت مشتریان را به دست آورد، این گروه به دلیل داشتن 150 تکنیسین و کارشناس متخصص و با تجربه طی سال ها فعالیت برای همشـهریان تهـرانی در ارائه خدماتی از جمله: ارسال تکنیسین برقکار برای رفع اتصالی برق و نصب لوستر، آویز، چراغ های دیواری و سقفی، رفع خرابی های مربوط به سیم کشی ساختمان، نصب و سرویس کولرهـای آبی و گازی، نصب دوربین های مدار بسته، نصب دزدگیر ساختمانی، هوشمند سازی ساختمان و سایر خدمات مرتبط  پرداخته اسـت،این گروه در تمامی ایام هفته پاسخ گوی نیازهای مشتریان در سراسر تهران می باشد. 

در صورت نیاز به نیروی برقی ماهر می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید:

تلفن پشتیبانی و اعزام نیرو برق کار بلوار شهرزاد : 86045481

همکاران تام سرویس به صورت شبانه روزی آماده ی خدمت رسانی به اهالی محترم بلوار شهرزاد هستند، این مجموعه تمامی امور ضروری برق ساختمان را به بهترین نحو انجام خواهند داد.

مزایای استفاده از درب اتوماتیک برای پارکینگ

اولین نکته ی مهم در نصب درب های اتوماتیک برای پارکینگ می توان به افزایش ایمنی اشاره کرد، به طور کلی ایمن بودن درب های ساختمان از جمله درب پارکینگ و ورودی می تواند سرقت را به حداقل برساند.

نکته ی دیگری در خصوص استفاده از درب های اتوماتیک و کنترلی استفاده ی راحت از آن برای سالمندان و افراد ناتوان می باشد که بدون نیاز به خارج شدن از خودرو می توانند توسط ریموت وارد پارکینگ شوند.

انواع درب های اتوماتیک

درب های اتوماتیک در انواع مختلفی وجود دارد که البته مهم ترین تفاوت آن ها در نحوه ی باز شدن و حرکت درب می باشد، به طور کلی سیستم عملکرد درب های اتوماتیک شبیه به هم می باشد اما در نحوه ی حرکت و تجهیزات مورد نیاز برای نصب با یکدیگر متفاوت می باشند.

درب اتوماتیک زیر سقفی

درب های اتوماتیک از نوع سکشنال یا زیر سقفی برای محیط هایی که محدودیت ارتفاع دارند توصیه می شود، این نوع درب معمولا نیاز به 25 سانتی متر ارتفاع خواهند داشت، به طوری که درب اصلی با فنرهای قوی در زیر سقف جمع شده و در این صورت فضایی را اشغال نخواهد کرد نکته ی مهم در خصوص این نوع درب ها باز و بسته شدن بدون سر و صدا و سریع آن ها می باشد.

از این نوع درب ها در ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی استفاده می شود، برای نصب و تعمیر درب های هوشمند ساختمان حتما از یک تکنسین حرفه ای کمک بگیرید.

درب اتوماتیک ریلی

نوع دیگری از درب های اتوماتیک که در محیط های اداری، تجاری و کارخانه ها دیده می شود درب اتوماتیک ریلی می باشد که همان طور که مشخص است دارای سیستم ریلی بوده و یکی از بخش های درب به سمت چپ یا راست حرکت می کند، این نوع درب ها را می توان در فضاهای باز و درب های بزرگ نصب کرد، نکته ی مهم در خصوص درب های ریلی بی صدا بودن آن ها می باشد.

هم محلی سلام

تام سرویس خدمات خود را به اهالی محترم بلوار شهرزاد و خیابان های زیر ارائه می دهد:

خیابان پاسداران، خیابان کلاهدوز، خیابان دولت، خیابان قلهک، خیابان قیطریه

 
نقشه بلوار شهرزاد


کلید واژه ها :

برقکار بلوار شهرزاد، برقکار خیابان پاسداران، برقکار خیابان کلاهدوز، برقکار خیابان دولت، برقکار خیابان قلهک، برقکار خیابان قیطریه، برقکار سیار، برقکار در تهران، برقکاری در تهران، خدمات برقی در تهران، خدمات فنی تهران، برق کشی در بلوار شهرزاد، برق کار سیار در خیابان پاسداران، برقکار بلوار شهرزاد ،سیم کشی ساختمان، کابل کشی ساختمان، برقکار سیار بلوار شهرزاد، برق کار سیار در خیابان کلاهدوز، برقکار ماهر در خیابان پاسداران، برقکار ماهر در خیابان دولت، برقکار ماهر در خیابان قیطریه، الکتریکی بلوار شهرزاد