برقکار خیابان آپادانا خرمشهر

برقکشی ساختمان | اعزام برق کار سیار | برقکار خیابان آپادانا خرمشهر

سرویسی ایمن و با کیفیت با تام سرویس در تهران

تلفن پشتیبانی و اعزام برقکار و تعمیرکار برق : 86045481

 

گروه خدماتی تام سرویس با سابقه ای درخشان در زمینه ی خدمات فنی و با ارسال نیروی متخصص ماهر به سراسر تهران توانسته است در اموری از جمله رفع خرابی های سیم کشی ساختمان، نصب کولر، نصب آویز و لوستر نظر مشتریان را به خود جلب کند.

برقکار خیابان آپادانا خرمشهر

این مجموعه با 150 تکنسین برقکار ماهر آماده ی خدمت رسانی در زمینه ی خدمات فنی و برقی به همشهریان می باشد.

از دیگر خدمات تام سرویس می توان به نصب انواع دوربین های مدار بسته، نصب آیفون های صوتی و تصویری، نصب دزدگیرهای ساختمانی، تعمیرات آسانسور، نصب دوربین های مدار بسته، سیم کشی ساختمان، نصب روشنایی و هالوژن ساختمان، تعویض انواع لامپ و سرپیچ، نصب و تعویض کلید و پریز، خدمات برقکشی ساختمان و به طور کلی خدمات هوشمند سازی ساختمان اشاره کرد.

در صورت نیاز به خدمات مربوط به تاسیسات و اعزام نیروی برق کار خیابان خرمشهر می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید:

تلفن پشتیبانی و اعزام نیرو : 86045481

آموزش نصب کلید و پریز ساختمان

نصب کلید و پریز یکی از ساده ترین فعالیت های برقی ساختمان می باشد که با رعایت و دانستن نکات ایمنی می توان به راحتی اقدام به تعویض و یا نصب کلید و پریز در ساختمان کرد، البته سپردن این امور به شخص برق کار ماهر می تواند خیال شما را آسوده کند چرا که در این صورت برقکار در محل مورد نظر شما حاضر شده و تمامی خدمات را با بهترین کیفیت و با رعایت اصول ایمنی انجام خواهد داد.

اما اگر خودتان قصد داریم کلید و پریزهای منزل را نصب و یا تعویض کنید می توانید مراحل ذیل را به ترتیب انجام دهید:

  • قطع کردن جریان برق

نکته ی اصلی و مهم برای نصب کلید و پریز قطع کردن جریان برق می باشد شما باید در ابتدا فیوز برق را قطع کنید، (زمانی که فیوز به سمت پایین است خاموش و در زمانی که روشن است به سمت بالا می باشد). قطع کردن جریان برق می تواند از بروز خطرات و حوادثی مانند آتش سوزی جلوگیری کند.

  • جدا کردن پریز

با کمک یک فازمتر، پریز برق را جدا کنید.

برای جدا کردن پریز باید پیچ وسط آن را باز و با وسیله ای مانند پیچ گوشتی یا فازمتر، قاب پریز را بالا و پایین کرده و بعد آن را جدا کنید.

  • جدایی سیم برق از پریز قدیمی

سیم های متصل به پریز برق را باز کرده و سیم را جدا کنید. (در صورت فرسوده بودن سیم ها بهتر است آن ها را تعویض کنید).

  • اتصال سیم برق به پریز جدید

در این مرحله باید سیم ها را به پریز برق جدید متصل کنید. (سیم ها را به همان صورتی که به پریز قدیمی متصل بود به پریز جدید وصل کنید).

  • بستن پریز

در انتها کافی است پریز را بسته و پیچ را سفت کنید.

هم محلی سلام

تام سرویس خدمات خود را هفت روز هفته و بدون تعطیلی در اختیار هم محلی های عزیر در محدوده خیابان آپادانا خرمشهر و خیابان های زیر ارائه می نماید، کارشناسان تام سرویس در سریع ترین زمان در محل مورد نظر شما اعزام خواهند شد.

خیابان آپادانا، خیابان قنبر زاده، خیابان عباس آباد، خیابان بهشتی، خیابان سهروردی شمالی، خیابان قندی، خیابان نوبخت، خیابان صابونچی، خیابان عشقیار، خیابان عربعلی

نقشه آپادانا(خرمشهر)


کلید واژه ها :

برقکار محله آپادانا، برقکار خیابان خرمشهر،برقکار بوستان نیلوفر، برقکار خیابان سهروردی شمالی، برقکار خیابان عباس آباد، برقکار خیابان قنبر زاده، برقکار خیابان نوبخت، برقکار آپادانا خرمشهر ،برقکار خیابان عربعلی، برقکار خیابان قندی، برقکار خیابان صابونچی، تعمیرات خدمات برقی، خدمات فنی ساختمان، رفع خرابی برق، اعزام برق کار، خدمات برقی در تهران، برقکار سیار، برقکار خرمشهر، برقکار خیابان آپادانا خرمشهر، الکتریکی آپادانا، الکتریکی خرمشهر، خدمات سیم کشی ساختمان، برق کار سیار، تکنسین حرفه ای، اعزام برق کار، برقکار سیار، خدمات برقی در آپادانا، برقکار خیابان قندی، برقکار خیابان صابونچی، برق کار در خیابان قندی، خدمات برقی در خیابان صابونچی، تعرفه برقکاری، هزینه برقکار در تهران، برقکاری در خیابان عشق یار، خدمات برقی در عشقیار، اعزام برقکار در خیابان عشقیار، اعزام برق کار در خیابان عربعلی، سیم کشی ساختمان در تهران، سیم کشی ساختمان در خیابان خرمشهر، سیمکشی ساختمان در خیابان آپادانا، خدمات برقی در اپادانا