برقکار خیابان دریای نور سرافراز

نصب روشنایی ساختمان | خدمات برقی و سیم کشی ساختمان | برقکار خیابان دریای نور سرافراز

انجام خدمات فنی در تام سرویس...

تلفن پشتیبانی و اعزام برقکار و تعمیرکار برق : 86045481

 

در مجموعه تام سرویس، کار بزرگ یا کوچک تفاوتی ندارد، زیرا که این مجموعه طی سال های متوالی در شهـر تهران در حال انجام امور خدمات فنی بوده که مشق و سرلوحه فعالیت حـرفه ای خود، این جمله را قرارداده است:  

تعهـد به کیفیت و نوسـازی با ما و اطمینان و آرامش و دریافت نتیجـه برتر از شـما همشهریان عزیز.

برقکار خیابان دریای نور سرافراز

تام سرویس به عنوان بهترین در عرصه انجام امور خدمات فنی هم چون: ارسال تکنیسین برقکار سیار برای رفع اتصالی برق، نصب لوستر، آویزهای دیواری و سقفی، رفع خرابی های ریز و درشت مربوط به سیم کشی ساختمان، نصب و سرویس کولر و ...... طی سال های متوالی در تهـران بزرگ می‌باشد.

شـما آن را می خوانی و ما در حد عالی آن را انجام خواهیم داد، هر کار کوچک و بزرگی که باشد مـا همـه را با تیم متخصص و مجرب خود که بالغ بر 150 تکنیسین حرفه ای هستند با کیفیتی که سزاوار شماست و اعتمادی خدشه ناپذیر مهندسی خواهیم کرد.

در صورت تمایل برای انجام هرگونه خدمات فنی، اعزام برقکار  و یا خدمات مربوط به تاسیسات ساختمان می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید :

تلفن پشتیبانی و اعزام نیرو : 86045481

همکاران مجرب ما در کوتاه ترین زمان در محل مورد نظر شما اعزام شده و آماده ی خدمت رسانی می باشند، اگر در محدوده ی خیابان دریای نور ساکن هستید برای اعزام نیروی برقکار خیابان دریای نور سرافراز می توانید با گروه تام سرویس تماس بگیرید.

انجام تمامی پروژه های برقی و فنی با نیروهای خوب با بالاترین کیفیت انجام خواهد شد، مجموعه تام سرویس برای ارتقاء ایمنی زندگی شما و سرویس دهی کولرهای آبی و گازی در فصل گرمایی که پیش روست با تمام قوا آماده خدمت رسانی است.

اتصالی سیم کشی تلفن

یکی از وسایل پر کاربرد در منازل و حتی ادارات تلفن می باشد که قطعا خرابی آن می تواند باعث مشکلات بسیاری شود معمولا بیش تر خرابی ها به علت اتصال در سیم کشی تلفن می باشد در صورتی که این مشکل مربوط به کل ساختمان باشد باید تمامی سیم های فرسوده را تعویض کرد. اما در صورتی که دیگر واحدها هیچ گونه مشکلی نداشته باشند این مسئله می تواند مربوط به سیم کشی تلفن در داخل منزل شما باشد.

همان طور که گفته شد اولین اقدام تعویض سیم های فرسوده می باشد، در صورت فرسوده نبودن سیم ها، با نزدیک کردن تلفن به جعبه اتصال و شنیدن صدای بوق ممتد مطمئن شوید که مشکل از سیم کشی داخلی است.

لازم به ذکر است نیروهای برق کار و تکنسین های برق مجرب با شنیدن صدای بوق می توانند مشکل اتصالی را پیدا کنند.

  • در صورت شنیدن بوق ممتد: این صدا نشان دهنده ی روی هم افتادن  و خیس شدن سیم های تلفن می باشد.

  • بوق اشغال: وجود یک مانع (فلزی) در سیم کشی تلفن

  • بدون بوق: اتصال سیم کشی

 با وجود این که سیم کشی تلفن همانند برقکاری و سیمکشی برق خطرات جدی را در پی نخواهد داشت اما با این وجود نداشتن آگاهی و تخصص در این زمینه ممکن است خطرات جبران ناپذیری را ایجاد کند، برای همین بهتر است در صورت نداشتن تخصص در زمینه ی سیم کشی ساختمان و برق کاری از یک تکنسین و نیروی برقکار ماهر کمک بگیرید.

مجموعه ی تام سرویس پاسخ گوی شبانه روزی به مشکلات برقی و فنی ساختمان شما می باشد، در صورت نیاز به هر گونه خدمات سیم کشی، نصب آنتن، خرابی تلفن، تعمیرات آیفون های صوتی و تصویری، تعمیرات آسانسور، نصب کلید و پریز، خدمات روشنایی و هوشمند سازی ساختمان می توانید در تمامی ایام هفته با گروه خدماتی تام سرویس تماس حاصل فرمایید.

هم محلی سلام

مجموعه خدماتی تام سرویس خدمات خود را به صورت تمام وقت در اختیار همشهریان تهرانی در محدوده ی خیابان دریای نور (سرافراز) و خیابان های زیر قرار می دهد:

خیابان سهروردی، خیابان مفتح، خیابان مطهری، خیابان حسینی، خیابان سلیمان خاطر، خیابان هفت تیر، خیابان شریعتی، خیابان خرمشهر، خیابان زینالی، خیابان یوسفیان

 نقشه خیابان دریای نور سرافراز


کلید واژه ها :

برقکار خیابان دریای نور سرافراز ، برقکار خیابان سهروردی ، برقکار خیابان مفتح ، برقکار خیابان مطهری ، برقکار خیابان حسینی ، رفع اتصالی دریای نور سرافراز ،برقکار خیابان سلیمان خاطر ، برقکار خیابان هفت تیر ، برقکار خیابان شریعتی ، برقکار خیابان یوسفیان ، برقکار خیابان خرمشهر ، زینالی ، برقکار خیابان هفت تیر، الکتریکی خیابان دریای نور، الکتریکی خیابان سرافراز