برقکار شهرک غرب

تعمیرات برق | اعزام برق کار | برقکار شهرک غرب

به خانه کیفیت، زمان و اعتماد خیلی خوش آمدید!

تلفن پشتیبانی و اعزام برقکار و تعمیرکار برق : 86045481

 

خدمات در حـد عالی، شـما آن را می خوانید و ما آن را انجام می دهیم. پس خیالتان راحت باشد!

آیا می دانید شرکت خدماتی تام سرویس از پس چه خدماتی بر می آید؟!

ما در زمینه های فنی، اعزام برقکار سیار، خدمان تاسیساتی ساختمان از جـمله: ارسال تکنیسین برقکار برای رفع اتصالی برق، نصب لوستر، نصب هالوژن و روشنایی ساختمان، رفع خرابی های مربوط به سیم کشی ساختمان، نصب و سرویس کولرهای گازی و آبی، خدمات رفع اتصالی شهرک غرب و سایر خدمات مرتبط خدمات کاملی را به همشهریان تهرانی و اهالی محترم شهرک غرب ارائه می دهیم.

برقکار شهرک غرب

شرکت خدمات فنی تام سرویس با گامی راسخ و مطمئن برای ارائه خدمات فنی با بیش از 150 تکنیسین مجرب در شهر تهـران آغـاز  به کار کرده و امیـد دارد با توسعه خدمات، فعـالیت خود را در کل کشور توسعه دهـد.

ما خدمات مورد نیاز شما رو در اسرع وقت و با کیفیت بالا انجام خواهیم داد، فقـط کافی است با شـماره های زیر تماس بگیرید:

تلفن پشتیبانی و اعزام نیرو : 86045481

همکاران مـا بدون اتلاف وقت و در تمامی ایام هـفته برای ارائه خدمات در راه اندازی و نصب روشنایی، لوستر، نصب نورهای مخفی ساختمان، طراحی نور زیر کابینت و همچنین سرویس دهـی استاندارد برای کولرهـای آبی و گازی شـما همشـهریان تهـرانی آماده به خدمت می‌باشـند.

اگر شما:

 نیاز به انجام تعمیرات برقی ، سیم کشی و یا برقکاری دارید.

نمی دانید چه کار الکتریکی می توانید خودتان انجام دهید و کدام کار حتما باید توسط برقکار مجرب انجام گیرد.

می خواهید بدانید که کجاها کار با جریان برق خطرناک و کجاها ایمن است؟

این مطلب پاسخ بسیاری از سوالات شما خواهد بود:

بدون تردید شما می توانید یک لامپ سوخته را تعویض کنید اما انجام همه ی کارهای برقی به این سادگی نیست و کمی بی احتیاطی و نداشتن تجربه هنگام کار با جریان الکتریسیته ممکن است به قیمت از دست رفتن جان انسان ها تمام شود. در این جا ما برای شما روشن خواهیم کرد که انجام کارهای الکتریکی و برقکاری چه خطراتی را می تواند به همراه داشته باشد و کدام کارها می بایست حتما توسط یک نیروی برق کار مجرب انجام گیرد.

درباره ایمنی برق

هر شخص عادی ابتدا سعی می کند اشکالات برقی را در منزل یا محل کار خودش شخصا و یا توسط همسر و یکی از نزدیکان برطرف نماید شما هم چنان چه خواستید به شخصه کارهای برقی منزل را انجام دهید حتما موارد زیر را در نظر بگیرید :

  • قطع کردن فیوز اصلی

اولین کاری که می بایست هنگام کار با جریان برق انجام دهید قطع کردن فیوز است. البته ممکن است یک برقکار حرفه ای این کار را انجام ندهد ولی فراموش نکنید که شما یک برقکار حرفه ای نیستید و هرگز هم سعی نکنید مثل یک برق کار حرفه ای به برق نزدیک شوید. اگر مجبور به روشن کردن محل برقکاری هستید از چراغ قوه و یا وسیله دیگری استفاده کنید برای قطع کردن فیوز اصلی می توانید از فیوز خروجی کنتور و یا جعبه فیوز اصلی استفاده کنید.

  •  تست قطع بودن برق:

حالا که برق را قطع کردید ابتدا با تغییر حالت کلید های روشنایی مطمئن شوید برق قطع شده و سپس برای تست نهایی از فازمتر استفاده کنید. دقت نمایید با وجود اینکه برق قطع شده ولی به سیم های لخت به هیچ وجه دست نزنید زیرا با قطع شدن فیوز معمولا جریان فاز قطع می شود ولی ممکن است فاز برگشتی در سیم های نول وجود داشته باشد و موجب برق گرفتگی شود.

  • سوراخ کاری و حفاری :

در صورتی که قصد دریل کاری در سطوح دیوار و یا کندن دیوار و یا حتی وارد کردن میخ به دیوار ها را دارید باید مطمئن شوید که این حفاری و یا سوراخکاری در مسیر لوله های برق انجام نمی شود. برای این کار می توانید نقشه برقکشی ساختمان را بررسی کنید و یا مسیر لوله ها را ردیابی کنید و یا قبل از قطع کردن جریان برق از ردیاب کابل استفاده کنید.

  • بررسی وسایل برقی :

تجهیزات آسیب دیده را بازرسی و تعمیر کنید. لوازم خانگی، الکترونیک، ابزارهای برقی و بسیاری از وسایل برقی دیگر دارای یک دوشاخه و یک سیم هستند و اغلب این قطعات آسیب می بینند. به طور مرتب آن ها را بازرسی کنید و در صورت مشاهده هرگونه سیم ریخته شده یا سایر علائم آسیب، قبل از استفاده آن ها را تعمیر کنید و یا از تعمیرکار و برقکار مجرب بخواهید آن ها را تعمیر کنند.

از یک برقکار حرفه ای سؤال کنید. اگر چیزی وجود دارد که در مورد آن چه باید انجام دهید اطمینان ندارید، سعی نکنید آن را اصلاح کنید. درعوض، با یک برقکار معتبر تماس بگیرید و از او مشاوره بخواهید. انجام کارهای برقی که از آن سر رشته ندارید برای سلامتی شما خطرناک و یا حداقل برای وسایل برقی و طول عمر آن ها ضرر خواهد داشت.

همین امروز یک برقکار واجد شرایط پیدا کنید!

مقررات ساختمانی قسمت P چیست؟

در انگلستان قوانینی وجود دارد که در آن، مقررات قسمت P ساختمان در مورد ایمنی برق راهنمایی های لازم را انجام داده است. طبق این دستورالعمل ها، کار برقی که در خانه انجام می دهید باید مقررات مربوط به ایمنی شما و امنیت هر کسی که وارد خانه شما می شود را پوشش دهد. اگر در نتیجه هر کار برقی که شما انجام داده اید و مطابق با این آیین نامه نیست، یک میهمان دچار آسیب شود می تواند باعث شود تحت پیگرد قانونی قرار بگیرید.

کدامیک از کارهای الکتریکی و برقکاری را می توانید خودتان انجام دهید؟

تعویض لامپهای سوخته: برای اینکار نیازی به تخصص زیادی نیست ولی با این حال سعی کنید هنگام تعویض لامپ از قطع بودن جریان برق مطمئن شوید.

تعویض دوشاخه ها و سوکت ها: اگر دستگاه سوکت زن در منزل دارید می توانید خودتان به تعویض سوکت ها اقدام کنید. دوشاخه های وسایل الکتریکی را نیز می توانید خودتان شخصا تعویض کنید.

نصب سیم ها و محافظ های الکتریکی: نصب سه راهیهای سیم دار سیار و یا دستگاه های محافظ وسایل الکتریکی نیز از جمله کارهایی است که خودتان می توانید انجام دهید. لیکن مسیر رد شدن سیم های سه راهی و یا محافظ را باید با دقت انتخاب کنید تا بعدها در اثر حرارت و یا آسیب، عایق سیم ها از بین نرفته و جریان برق به اطراف منتقل نشود.

با همه این راهنمایی ها یادتان باشد که برق همه ساله تعداد زیادی را در دنیا و کشور خودمان میکشد. علت بسیاری از این سوانح نیز بی احتیاطی و عدم تجربه کافی توسط افراد است. بنابراین چنان چه از موردی سر در نیاوردید به هیچ وجه ریسک نکنید و امور را به برقکار کاربلد بسپارید. فراموش نکنید جان شما از هزینه های یک برقکاری بسیار با ارزش تر است.

هم محلی سلام

تام سرویس خدمات اعزام برقکار را در تمام روزهای هفته در بهترین زمان و با بهترین کیفیت در اختیار هم محلی های عزیر در محدوده شهرک غرب، خیابان درختی، خیابان فلامک شمالی، خیابان سیمای ایران، بلوار دادمان، خیابان فرحزادی و خیابان ایران زمین قرار داده است.

نقشه شهرک غرب


کلید واژه ها :

برقکار شهرک غرب،برقکار بلوار دادمان،برقکار در بلوار فرحزادی،برقکار خیابان خوردین، برقکار خیابان ایران زمین، برقکار خیابان فلامک شمالی، برق کار شهرک غرب ،برقکار میدان صنعت، برقکار خیابان درختی، برقکار خیابان دریا، برقکار در خیابان سیمای ایران، برقکار خیابان گلستان، برقکار خیابان مهستان،خدمات برق، الکتریکی خیابان شهرک غرب