نصب و تعمیر لوستر و روشنایی خیابان اندیشه

 طراحی و نصب روشنایی | اعزام نصاب لوستر | نصب و تعمیر لوستر و روشنایی خیابان اندیشه

تلفن پشتیبانی و اعزام نصاب و تعمیرکار لوستر: 86045481

خدمات روشنایی ساختمان یکی از اقدامات مهمی و اساسی است که در تمامی محیط ها به منظور کابردی و یا زیبایی انجام می شود نصب انواع لامپ های آفتابی و مهتابی، نصب نور مخفی، نصب و تعمیر انواع هالوژن و لوسترها از جمله فعالیت های مهمی است که مجموعه ی تام سرویس به خوبی از عهده ی آن برآمده است.

نصب لوستر و روشنایی خیابان اندیشه

به طور کلی یکی از مهم ترین اقداماتی که در هر ساختمانی باید انجام شود خدمات مربوط به روشنایی ساختمان های می باشد، از جمله فعالیت های این مجموعه می توان به نصب انواع لامپ های کم مصرف، ال ای دی، مهتابی و آفتابی، نصب لوسترهای کنترلی و قدیمی، نصب هالوژن های توکار و روکار، نصب نور مخفی ساختمان، نصب و تعمیر نورهای زیرکابینتی، نصب دیوارکوب و هالوژن، نصب چراغ های تزئینی، نصب و تعمیر کلید و پریز، نصب لوستر و روشنایی ،تعمیرات انواع چراغ های سنسوردار و ... اشاره کرد.

در صورتی که مایل هستید خدمات روشنایی خود را به نیرویی متخصص بسپارید تا با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت این خدمات را انجام دهد می توانید با مجموعه ی تام سرویس در ارتباط باشید:

  تلفن پشتیبانی و اعزام نیرو : 86045481

علت و عوامل سوختن لامپ

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تولید لامپ های جدیدتر هنوز هم لامپ های رشته ای با طول عمری حدود 900 ساعت در بسیاری از مکان ها کاربرد دارد، ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص علت و عوامل سوختن لامپ ها توضیحاتی را به شما عزیزان ارائه دهیم تا بتوانید با رعایت موارد عنوان شده از سوختن زود هنگام لامپ ها جلوگیری کنید.

یکی از نکات مهمی که سبب کاهش طول عمر لامپ ها و سوختن زود هنگام آن ها می شود خاموش و روشن کردن مدام آن ها می باشد، جالب است بدانید روشن و خاموش کردن دائمی لامپ ها نسبت به روشن بودن طولانی مدت آن در کاهش طول عمر لامپ موثر تر خواهد بود.

بالا بودن ولتاژ یکی دیگر از عواملی است که سبب سوختگی زود هنگام لامپ ها می شود بهتر است توسط یک فازمتر دیجیتال ولتاژ برق را اندازه گیری نمایید در صورت بالا بودن ولتاژ می توانید از نیروی برقکار سیار جهت رفع این مشکل کمک بگیرید.

محکم نبودن اتصالات لامپ ها می تواند یکی دیگر از عوامل مهم در جهت سوختن لامپ باشد بهتر است از محکم بودن اتصالات مطمئن شوید.

بهتر است در صورت نداشتن تخصص در زمینه ی برقی برای علت و رفع اتصالی و سوختگی لامپ ها از یک کارشناس برق حرفه ای کمک بگیرید، همکاران ما در تام سرویس آماده ی خدمت رسانی به تمامی شهروندان در سراسر تهران می باشند.

از دیگر خدمات مهم گروه تام سرویس می توان به نصب انواع درب باز کن های صوتی و تصویری، نصب آسانسور، تعمیرات انواع لامپ و لوسترهای قدیمی و جدید، نصب چراغ های سنسوردار و تایمردار، سرویس کولرهای آبی و گازی، تعمیرات انواع سیستم های گرمایشی از جمله شوفاژ و پکیج اشاره کرد.

 هم محلی سلام

ساکنین خیابان اندیشه و دیگر خیابان های این محدوده می توانند از خدمات تمام وقت گروه تام سرویس بهره مند شوند.

خیابان شهید بهشتی، خیابان نیلوفر، خیابان میرعماد، خیابان خرمشهر آپادانا، خیابان مهناز صابونچی، خیابان سهروردی، خیابان عباس آباد و خیابان نوبخت 

نقشه خیابان اندیشه


کلید واژه ها :

نصب و تعمیر روشنایی و لوستر خیابان اندیشه، نصب لامپ کم مصرف در خیابان اندیشه، نصب و تعمیر لامپ ال ای دی، نصب لامپ مهتابی در خیابان شهید بهشتی، نصب و تعمیر لامپ آفتابی، تعمیر لامپ آفتابی در خیابان میرعماد، هزینه نصب لامپ در خیابان نوبخت، هزینه نصب هالوژن در خیابان مهناز، هزینه نصب لوستر در خیابان خرمشهر، نصاب لوستر، تعمیرکار سیار، خدمات روشنایی در تهران، خدمات روشنایی در خیابان میرعماد، نصب لوستر و روشنایی در خیابان عباس آباد، الکتریکی خیابان  اندیشه، خدمات برقی در تهران، نصب لوستر در خیابان اندیشه، نصب و تعمیرات لوستر در تهران، نصب انواع روشنایی هوشمند، نصب و تعمیر چراغ های سنسوردار، نصاب لوستر، اعزام تعمیرکار لوستر، اعزام نصاب لوستر در تهران، خدمات اعزام نصب لوستر، نصب انواع هالوژن توکار، نصب هالوژن روکار در اندیشه، هزینه نصب لوستر در تهران