نصب و تعمیر لوستر و روشنایی خیابان برزیل

 خدمات نصب روشنایی هوشمند ساختمان | نصاب لوستر | نصب و تعمیر لوستر و روشنایی خیابان برزیل

تلفن پشتیبانی و اعزام نصاب و تعمیرکار لوستر: 86045481

طراحی و نصب انواع روشنایی از جمله اقدامات مهم و ضروری می باشد که باید توسط نیرویی متخصص به بهترین نحو به انجام برسد، تام سرویس توانسته است با دارا بودن نیروهای فعال در این زمینه این فعالیت ها را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت در تمامی مناطق شهر تهران به اجرا برساند.

نصب و تعمیر لوستر و روشنایی خیابان برزیل

نصب و تعمیر انواع روشنایی مانند لوستر، هالوژن، رفع خرابی لوستر، لامپ های ال ای دی، مهتابی، چراغ های زمانی و سنسوردار، انجام نور پردازی های ساختمان، نصب نور مخفی و هالوژن های توکار و روکار، نصب نورهای زیرکابینتی برخی از فعالیت های مهم این گروه می باشد.

نصب و تعمیرات انواع آیفون، کابل کشی، نصب جعبه فیوز، نصب کلید و پریز، خدمات تعمیر کولر، تعمیرات آسانسور، سرویس کولرهای آبی و گازی، تعمیرات شوفاژ و پکیج، نصب لوستر و روشنایی ،نصب دوربین های مدار بسته، نصب انواع دزدگیرهای ساختمانی نیز از دیگر خدمات تام سرویس می باشد.

از طریق شماره های زیر می توانید برای درخواست نیرو و مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشید:

 تلفن پشتیبانی و اعزام نیرو : 86045481

نصب لوستر دیواری

نصب لوسترهای دیواری نیز همانند لوسترهای سقفی می باشد نکته ی مهم در نصب این نوع از لوسترها این است که وزن لوستر بر روی کل دیوار تقسیم می شود، برای نصب لوستر های دیواری در ابتدا باید کنتور برق را قطع کنید. معمولا کنتور برق در داخل خانه می باشد. و بعد از قطع کردن برق توسط فازمتر باید از قطع بودن برق مطمئن شوید.

لوسترهای دیواری برای نصب بر روی دیوار ساخته شده اند و نمی توان آن را بر روی سقف نصب کرد معمولا بر روی دیواری که محل قرار گیری لوستر است قلابی قرار گرفته است که نشان دهنده ی محلی است که لوستر دیواری باید نصب شود اگر قلاب بر روی دیوار نباشد خودتان باید پیچ و رول پلاک را انجام دهید.

برای نصب لوستر بر روی دیوار محل مورد نظر را باید توسط دریل سوراخ کرد البته سوراخ کردن دیوارهای گچی ساده تر از دیوار بتنی می باشد، معمولا برای نصب لوسترهای دیواری استافده از پیچ و رول پلاک کافی می باشد، مهم ترین بخش نصب لوستر سیم کشی آن می باشد سیم ها معمولا به صورت فاز و نول بوده که با رنگ های مختلف مشخص شده اندکافی است سیم های نول و فاز را به یکدیگر متصل کنید تا نصب لوستر دیواری تمام شود.

بهتر است در صورت نداشتن تجربه ی کافی در این امر نصاب لوستر حرفه ای برای این کار کمک بگیرید.

هم محلی سلام

اهالی محترم خیابان برزیل و خیابان های ذیل می توانند از خدمات این مجموعه بهره مند شوند، گروه تام سرویس به صورت شبانه روزی در تمامی ایام هفته آماده ی خدمت رسانی به همشهریان تهرانی می باشند.

خیابان بهشتی، خیابان چمران، خیابان ملاصدرا، خیابان یاسمی، خیابان شیرازی، خیابان برزیل غربی، خیابان مولوی، خیابان آرارات و خیابان بوعلی

 نقشه خیابان برزیل


کلید واژه ها :

نصب و تعمیر لوستر و روشنایی خیابان برزیل، نصب لوستر در خیابان آرارات، نصب هالوژن در خیابان شیرازی، نصب و تعمیر لوستر در بوعلی، تعمیرات لوستر در خیابان آرارات، هزینه نصب لوستر در تهران، نصاب لوستر، نصب لوستر در خیابان برزیل، نصب لوستر در بهشتی، نصب لوستر و هالوژن در چمران، نصب و تعمیر روشنایی در یاسمی، تعمیرات هالوژن در خیابان ملاصدرا، تعمیرات هالوژن در خیابان بوعلی، تعمیرات چراغ در خیابان شهید بهشتی، تعمیرات چراغ زمانی در تهران، تعمیرات چراغ کنترلی در تهران، تعمیر لوستر در خیابان چمران، خدمات نصب لوستر و چراع، نصب چراغ سنسوردار، نصب هالوژن در آرارات، نصب و تعمیرات هالوژن در تهران، تعمیر هالوژن ساختمانی، نصب لامپ کم مصرف در تهران، نصب و تعمیر لامپ مهتابی در خیابان چمران، الکتریکی خیابان برزیل، نصب روشنایی در خیابان برزیل، نصاب لوستر در خیابان برزیل، خدمات روشنایی ساختمان در برزیل، هزینه نصب روشنایی در خیابان برزیل، نصب نور مخفی ساختمان در برزیل، نصب و تعمیر نور زیر کابینتی در خیابان برزیل، الکتریمی خیابان شیرازی، هزینه نصب روشنایی، نور پردازی ساختمان در خیابان برزیل، نصب لوستر در خیابان بوعلی، نصب روشنایی هوشمند در خیابان برزیل، روشنایی هوشمند ساختمان