نصب و تعمیر لوستر و روشنایی خیابان دولت

 

تلفن پشتیبانی و اعزام نصاب و تعمیرکار لوستر: 86045481

یکی از مهم ترین اقداماتی که باید در هر ساختمانی انجام شود خدمات طراحی و نصب انواع هالوژن و روشنایی ساختمان ها می باشد که گروه تام سرویس با دارا بودن تعداد زیادی نیروی فعال توانسته است این خدمات را به خوبی عهده دار شده و رضایت مشتریان را به دست آورد.

نصب و تعمیر لوستر و روشنایی خیابان دولت

تعمیرات انواع روشنایی و هالوژن، نصب انواع لامپ های کم مصرف، ال ای دی و مهتابی، نصب چراغ های سنسور دار و نور مخفی از جمله مهم ترین خدمات گروه تام سرویس می باشد.

این مجموعه علاوه بر نصب و تعمیر انواع روشنایی تواسته است در زمینه های دیگری از قبیل خدمات برقی و فنی ساختمان مانند کابل کشی و سیم کشی ساختمان، خدمات نصب درب باز کن و هوشمند سازی ساختمان، تعمیرات آسانسور، نصب انواع شوفاژ و پکیج رضایت مشتریان را در سراسر تهران و در تمامی مناطق به دست آورد.

در صورت نیاز به انجام خدمات برقی و فنی توسط نیرویی متخصص کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید:

  تلفن پشتیبانی و اعزام نیرو : 86045481

کارشناسان و متخصصان تام سرویس در سریع ترین زمان در محل مورد نظر شما حاضر شده و خدمات مربوط به ساختمان شما را به خوبی انجام خواهند داد.

 هم محلی سلام

ساکنان خیابان دولت و خیابان های زیر می توانند در هر ساعتی از شبانه روز و در تمامی ایام هفته با این مجموعه تماس گرفته و از خدمات این گروه بهره مند شوند.

خیابان پاسداران، خیابان دیباجی، خیابان شریعتی، خیابان شهید کلاهدوز، خیابان شریعتی، خیابان نوبنیاد، بلوار کاوه

نقشه خیابان دولت


کلید واژه ها :

نصب و تعمیر لوستر و روشنایی خیابان دولت، نصب و تعمیر لوستر و روشنایی خیابان دیباجی، نصب لوستر در خیابان پاسداران، نصاب لوستر در تهران، خدمات روشنایی در خیابان شریعتی، نصب هالوژن ساختمان در خیابان شهید کلاهدوز، نصب لامپ در بلوار کاوه، نصب چراغ سقفی در شهید کلاهدوز، نصب چراغ تایمردار در شریعتی، هزینه نصب لوستر در بلوار کاوه، خدمات روشنایی ساختمان، خدمات روشنایی در بلوار کاوه، نصب لوستر در خیابان پاسداران