برقکار احتشامیه

برقکشی سیار | برقکار احتشامیه | خدمات برقی در تهران

کار خـودتان را به ما بسـپارید، هـر آنچـه لازم است داریم 

تلفن پشتیبانی و اعزام برقکار و تعمیرکار برق : 86045481

 

تام سرویس سال هاست در جهت انجام خدمات و رضایت شما مشتریان گرامی در زمینه هـای ارسال تکنیسین برقکار برای رفع اتصالی برق، نصب لوستر و آویزهای دیواری و سقفی، رفع خرابی های مربوط به سیم کشی ساختمان، نصب و سرویس کولر و ....... آماده ی خدمت گذاری به همشهریان عزیز در مناطق 22 گانه شهر تهران می باشد.

برقکار احتشامیه

مجـموعه ای خوب با خدماتی متنوع و کیفیتی بی‌نظیر با دارا بودن نیروهـای مجرب و نتیجـه ای که رضایت بخش شماست هدف گروه خدماتی تام سرویس می باشد.

وقتی برقکار سیار به خانه و محل مورد نظر شما می آید، در واقع اعتماد شما به بهترینهـاست. تام سرویس خانه کیفیت و نامی آشنا در میان هم محلی‌هـای عزیز تهـرانی است، 

این مجموعه تیمی آگاه، مجرب و با سابقـه که با دارا بودن 150 نیروی کاردان توانسـته طی این سال هـا برای جلب رضایت شمـا مشتریان عزیز تهـرانی، در زمینه خدمات فنی به خدمتگذاری حاضر باشد. 

در صورت نیاز به نصب روشنایی، لوستر، آویزهای دیواری و سقفی همکاران ما برای انجام خدمات مربوطه در کمترین زمان برای خدمت گذاری حاضرند. همچنین با پیش رفتن به سـوی فصـل گرمـا نصب و سرویس کولرهای آبی و گازی خـود را با عالی ترین سرویس دهی و کیفیت از ما بخواهـید.

علت چشمک زدن چراغ های خانه

چشمک زدن یا به عبارت ساده تر سوسو زدن چراغ های خانه دلایل مختلفی دارد، گاهی اوقات فقط یک لامپ یا چراغ در خانه دچار این اتفاق می شود اما گاهی ممکن است با روشن کردن وسیله یا چراغ دیگری این اتفاق رخ دهد، به طور کلی این مشکل ممکن است به دلایل ذیل به وجود آید:

وجود چندین چراغ چشمک زن بدون رخ داد طوفان یا رعد و برق های شدید می تواند نشان دهنده ی نوسان ولتاژ سیستم الکتریکی شما باشد که این مشکل می تواند باعث صدمه و آسیب رساندن به سیم کشی ساختمان و تمامی وسایل الکتریکی شما شود، برای حل این مشکل می توانید با کارشناسان مجرب ما در تام سرویس تماس بگیرید به یاد داشته باشید که بدون داشتن تخصص و تجهیزات کافی ممکن است نتوانید این مشکل را به درستی بر طرف کنید علاوه بر آن خطراتی مانند آتش سوزی یا شوک الکتریکی نیز شما را تهدید خواهد کرد.

ممکن است بعد از روشن کردن لامپ مدت زمانی طول بکشد تا چراغ ها به طور کامل روشن شوند این اتفاق در لامپ های لوله ای و فلورسنت کاملا طبیعی می باشد، اما اگر بعد از گذشت مدتی این چشمک زدن از بین نرود و لامپ به روشنایی کامل نرسد باید اقدامات ذیل را انجام دهید:

  • لامپ را باز کرده و دوباره نصب کنید.
  • لامپ را به یک خروجی دیگر متصل کنید.

در صورت ادامه ی این مشکل می توانید از طریق شماره های درج شده در ذیل با کارشناسان مجرب مجموعه ی تام سرویس تماس حاصل فرمایید.

 تلفن پشتیبانی و اعزام نیرو : 86045481

در صورتی که سوسو زدن یا چشمک زدن مربوط به یک چراغ یا لامپ باشد برای رفع آن کافی است بعد از خاموش کردن برق، لامپ را باز کرده و دوباره نصب کنید معمولا این مشکل زمانی رخ می دهد که لامپ به طور کامل به پریز پیچ نشده باشد، گاهی ممکن است لامپ به پایان طول عمر خود رسیده باشد که در این صورت باید آن را تعویض کرد.

در صورت نصب لامپ جدید و رفع نشدن مشکل سوسو زدن احتمالا این مشکل می تواند مربوط به سیم کشی لامپ، سوئیچ یا خروجی لامپ باشید.

هم محلی عزیز سلام

تام سرویس تمام روزهای هـفته در محدوده محله احتشامیه و خیابان های زیر خدمات خود را ارائه می نماید:

خیابان محسنیان، خیابان شاپوری، خیابان سلیمانیه، خیابان هدایت، خیابان چیذری، خیابان مفاخری، خیابان عدل، خیابان رام، خیابان آقا میری، خیابان صالح حسینی، خیابان اختیاریه، خیابان پاسداران

 نقشه احتشامیه


کلید واژه ها :

برقکار خیابان محسنیان ،برقکار خیابان شاپوری ،برقکار خیابان سلیمانیه ،برقکار خیابان هدایت ،برقکار خیابان چیذری ،برقکار خیابان مفاخری ،برقکار خیابان عدل ،برقکار خیابان رام ،برقکار خیابان آقا میری ،برقکار خیابان صالح حسینی ،اختیاریه ،برقکار خیابان پاسداران ،خدمات برقی احتشامیه ،تعمیرات برق و رفع اتصالی خیابان محسنیان ، برقکار احتشامیه ،تعمیرات برق و رفع اتصالی خیابان شاپوری ،تعمیرات برق و رفع اتصالی خیابان سلیمانیه ،تعمیرات برق و رفع اتصالی خیابان هدایت ،تعمیرات برق و رفع اتصالی خیابان چیذری ،تعمیرات برق و رفع اتصالی خیابان مفاخری ،تعمیرات برق و رفع اتصالی خیابان عدل ،الکتریکی احتشامیه ، تعمیرات برق و رفع اتصالی خیابان رام ،تعمیرات برق و رفع اتصالی خیابان آقا میری ،تعمیرات برق و رفع اتصالی خیابان صالح حسینی ،اختیاریه ،تعمیرات برق و رفع اتصالی خیابان پاسداران