نصب و تعمیر لوستر و روشنایی اختیاریه

 نصب دیوار کوب | نصب و تعمیر لوستر و روشنایی اختیاریه | تعمیرات لوستر

تلفن پشتیبانی و اعزام نصاب و تعمیرکار لوستر: 86045481

خدماتی از قبیل نصب انواع روشنایی با اهدافی از جمله تزئینی، چراغ راهروها، چراغ های زمانی در ساختمان های مسکونی، واحدهای تجاری و سالن های پذیرایی یکی از مهم ترین خدمات تام سرویس می باشد.

نصب و تعمیر لوستر و روشنایی اختیاریه

نصب روشنایی و انواع لامپ های تزئینی و کاربردی یکی از اقداماتی است که تام سرویس توانسته به خوبی از عهده ی آن برآید و رضایت بسیاری از مشتریان را کسب نماید، نصب چراغ های تایمر دار در راهروها و راه پله، نصب هالوژن، تعمیرات انواع لوستر از جمله خدمات مهم این گروه می باشد.

برای ارتباط با تام سرویس می توانید در هر ساعت از شبانه روز  با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن پشتیبانی و اعزام نیرو : 86045481

از دیگر خدمات مهم تام سرویس می توان به تعمیرات آسانسور، خدمات برقکاری و سیم کشی، نصب انواع آیفون های صوتی و تصویری، نصب لوستر و روشنایی ، نصب دیوارکوب، نصب نور مخفی، نصب روشنایی ساختمان، نصب انواع لوسترهای کنترلی و سنگین، نصب کلید و پریزهای هوشمند اشاره کرد.

علل روشن نشدن لوستر

روشن نشدن لامپ های لوستر و یا چشمک زدن چراغ ها از جمله خرابی های دردسر ساز لوسترها و وسایل روشنایی می باشند، در صورتی که لامپ های لوستر منزلتان روشن نمی شود با توجه به این که تمام لامپ ها مشکل دارد یا بخشی از آن ها روشن نمی شود موارد ذیل را بررسی کنید:

  • سرپیچ ها را بررسی کنید.

  • از سالم بودن لامپ های لوستر مطمئن شوید.

  • از سالم بودن اتصالات و سیم کشی کلید به روشنایی مطمئن شوید.

مشکل در سیم کشی اتصالات لوستر

گاهی ممکن است سیم های داخلی لوسترها که در نزدیکی لامپ ها واقع شده اند بر اثر گرمای بالا آسیب ببینند، به طور کلی مشکل در سیم کشی داخلی لوسترها ممکن است منجر به بروز مشکلاتی همچون روشن نشدن لامپ های لوستر شود.

مشکل در مدار ریموت لوسترهای کنترلی

لوسترهای کنترلی و ریموت دار که به تازگی وارد بازار شده اند دارای مداری در اتصالات خود می باشند، گاهی این مدار بر اثر حرارت، رطوبت و حتی ضربه دچار خرابی و آسیب خواهد شد.

چراغ های چشمک زن لوستر

یکی دیگر از مشکلات مربوط به لوسترها چشمک زدن چراغ های آن می باشد، معمولا این مشکل بر اثز خرابی سرپیچ ها و سوکت ها به وجود می آید.

بهتر است اگر با مشکل روشن نشدن چراغ های لوستر و یا چشمک زدن چراغ ها رو به رو شده اید و تجربه ی کافی در خصوص سیم کشی و امور برقی ندارید از یک متخصص برقکار کمک بگیرید، برق کاران تام سرویس در سریع ترین زمان در محل حاضر شده و بعد از عیب یابی به رفع مشکلات برقی شما می پردازند.

همکاران ما در تام سرویس به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته آماده ی خدمت رسانی به شهروندان تهرانی در تمامی مناطق می باشند.

هم محلی سلام

این شرکت به صورت تمام وقت و بدون تعطیلی در اختیار اهالی محترم خیابان اختیاریه و خیابان های زیر قرار دارد:

خیابان قزوین، خیابان سنجابی، خیابان غیاثوند، خیابان آناهیتا، خیابان سنجابی، خیابان پروانه، خیابان هما، خیابان بهرام، خیابان پاسداران، خیابان جهانتاب، خیابان دیباجی

نقشه خیابان اختیاریه


کلید واژه ها :

نصب و تعمیر لوستر و روشنایی اختیاریه، نصب و تعمیر لوستر در تهران، نصاب لوستر، نصب لوستر در تهران، خدمات نصب و تعمیر لوستر، تعمیر لوستر در خیابان دیباجی،نصب لوستر در خیابان جهانتاب، تعمیرات لوستر در پاسداران، نصب لوستر در خیابان بهرام، نصب لوستر در خیابان هما، نصب و تعمیر لوستر در خیابان پروانه، خدمات نصب لوستر در خیابان سنجابی، نصب هالوژن در خیابان آناهیتا، نصب هالوژن سقفی، نصب چراغ سقفی، نصب چراغ در خیابان هما، نصب انواع هالوژن در خیابان سنجابی، نصب لوستر در خیابان غیاثوند، نصب لوستر کنترلی در خیابان قزوین، تعمیر چراغ کنترلی در خیابان پاسداران، نصب چراغ سقفی در خیابان جهانتاب، الکتریکی اختیاریه، نصب روشنایی در اختیاریه، اعزام برق کار، هزینه برقکاری در خیابان اختیاریه، الکتریکی خیابان پاسداران، نصب و تعمیر لوستر و روشنایی در خیایان اختیاریه، نصب هالوژن در خیابان دیباجی شمالی، نصب دیوار کوب در اختیاریه، تعمیرات برقی در اختیاریه، نصب لوستر در تهران