برقکار خیابان بیهقی

خدمات برقی و الکتریکی در تهران | اعزام برقکار به سراسر تهران | برقکار خیابان بیهقی

انجام خدمات برقی شبانه روزی توسط مجموعه تام سرویس.

تلفن پشتیبانی و اعزام برقکار و تعمیرکار برق : 86045481

 

مجموعه تام سرویس با کادری مجرب همواره درصدد بهره گیری از پیشرفته ترین ابزارآلات بر این است تا خدماتی بهتر به شما عزیزان ارائه بدهد. همین امر موجب گردیده تا مشتریان سالیان سال ما را همراهی نمایند تبلیغات ما رضایت شما عزیزان می باشد.

برقکار خیابان بیهقی

این مجموعه با دارا بودن کادری بالغ بر 150 تکنسین مجرب، خدماتی نظیر رفع اتصالی برق، نصب لوستر، نصب آویز، نصب چراغ های دیواری و سقفی، رفع خرابی های مربوط به سیم کشی ساختمان، نصب و سرویس کولر و سایر خدمات مرتبط را ارائه می دهد.

شرکت خدمات فنی تام سرویس هر گونه رفع خرابی های ریز و درشت در سیم کشی ساختمان و خدمات مربوط به تخصص همکاران برقکار را در کمترین زمان، با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به انجام خواهند رساند.

در صورت نیاز به انجام هرگونه خدمات فنی و یا خدمات مربوط به تاسیسات ساختمان می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید :

تلفن پشتیبانی و اعزام نیروی برق کار بیهقی : 86045481

همچنین شرکت خدماتی تام سرویس به صورت سیار در تمام مناطق تهران بدون اتلاف وقت و با بهترین کیفیت در دسترس شما خواهد بود.

از دیگر خدمات این گروه می توان به هوشمند سازی سیستم روشنایی ساختمان، نصب انواع درب باز کن های صوتی و تصویری، نصب انواع دوربین های مدار بسته، نصب و راه اندازی دزدگیرهای ساختمانی، تعمیرات آسانسور، تعمیرات مربوط به جعبه فیوز و کلید و پریز، سرویس سیستم های سرمایشی و گرمایشی نیز اشاره کرد.

مزایای نصب لامپ های سنسور دار

یکی از جدیدترین انواع لامپ ها که در بسیاری از راه پله های محیط های اداری، تجاری و حتی مسکونی به چشم می خورد استفاده از لامپ های سنسور دار می باشد، استفاده از چراغ های سقفی دارای سنسور، روشنایی مورد نیاز را بدون نیاز به زدن کلید فراهم کرده و بعد از خروج فرد از آن محیط نیز بعد از زمان مشخصی نور به صورت اتوماتیک قطع خواهد شد.

چراغ های سنسور دار دارای مادون قرمز بوده و نسبت به هر گونه حرکتی واکنش نشان خواهند داد، البته این چراغ ها قابلیت تنظیم مدت زمان روشنایی و همچنین شدت و میزان نور را نیز دارا می باشند، این چراغ ها انواع گوناگونی دارند که برخی از آن ها عبارتند از:

  • چراغ سنسور دار حرکتی توکار 140 درجه

  • چراغ سنسور دار حرکتی  دیواری 180 درجه

  • چراغ سنسور دار حرکتی توکار 360 درجه

  • چراغ سنسور دار حرکتی سقفی 360 درجه

از لامپ های سنسور دار در چه مکان هایی استفاده می شود؟

بیش ترین کاربرد چراغ های سنسور دار در محیط هایی مانند راه پله ها، پارکینگ و انباری می باشد، اگر شما هم تصمیم دارید اقدام به نصب و راه اندازی انواع چراغ های سنسور دار یا زمانی کنید می توانید همین حالا با تام سرویس در ارتباط باشید، کارشناسان مجرب این مجموعه به شما مشاوره های لازم را در خصوص انواع چراغ های سنسور دار و نصب آن ها خواهند داد و از طریق اعزام نیروی برق کار در محل شما در سریع ترین زمان و با بهترین قیمت تمامی خدمات برقی و روشنایی شما را با بالاترین کیفیت انجام خواهند داد.

نصب چراغ های سنسور دار در واقع هوشمند سازی سیستم روشنایی ساختمان می باشد، همان طور که گفته شد این لامپ ها به کم ترین حرکت حساس بوده و با زاویه دیدهای مختلف هیچ گونه حرکتی را بی پاسخ نخواهند گذاشت.

هم محلی سلام

تام سرویس خدمات خود را در تمام ایام هفته در اختیار هم محلی های عزیر در خیابان بیهقی و خیابان های زیر قرار می دهد:

خیابان میرزای شیرازی، خیابان آرژانتین، خیابان الوند، خیابان آفریقا ، خیابان بهاران، خیابان بخارست، خیابان ساعی، خیابان احمد قصیر، خیابان چمران، خیابان وزرا، خیابان ولیعصر، بلوار میرداماد، خیابان ظفر، بزرگراه مدرس، محله داوودیه، خیابان میرزای شیرازی، خیابان قنبریان، خیابان بهاران، خیابان شهید بهشتی، خیابان مهرگان، محله امانیه، محله جردن و میدان ونک 

نقشه خیابان بیهقی


کلید واژه ها :

برقکار بیهقی ، بهشتی ، آفریقا ، برقکار خیابان ولیعصر ، برقکار خیابان بهاران ، برقکار بزرگراه چمران ، برقکار خیابان وزرا ، برقکار خیابان میرزای شیرازی ، رفع خرابی برق بیهقی ، برقکار خیابان زعفرانیه ، برقکار خیابان ولنجک ، برقکار خیابان الهیه ، برقکار خیابان قنبریان ، برقکار خیابان مهرگان، برق کار سیار، اعزام برقکار، الکتریکی خیابان بیهقی